Tvätt och bakisdag

Ja som rubriken säger har jag haft en bakis och tvätt dag. Utgången igår awesome!! Vi började kvällen hos Jenny med att äta sushi, min nya favorit om ni inte märkt det?! Svårt att missa annars.. Sen började festen med vin, cider och drinkar! Vi lekte lekar, dansade, sjöng och ja allt man kan tänka sig. Vid ett-tiden drog vi in till stan och Solidaritet och dansade häcken av oss i tre timmar. Herregud vilken roligt kväll vi hade, det var längesen! Kom inte i säng förrän efter halv fem, lovely!

Idag har jag som sagt tvättat och inte lite kan jag säga. HELA 8 maskiner tvättade jag. Förstår ni hur mycket tvätt det är? Sen att vi bara har tre maskiner gjorde att jag fick tvätta i tre omgångar. Tog sisådär 3,5timme.. Har även hunnit en sväng till Vasaparken där jag träffade Mikaela och surrade lite skit. Nu soffläge!

Bilder från kvällen på mig och snyggingarna Jonna, Jenny och Maria!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0