Stockholm i mitt hjärta!

Vilket UNDERBART väder vi har haft idag! Synd bara att jag inte fått ta del av den så mycket eftersom jag spenderat hela dagen inomhus.. Menmen, förhoppningsvis kommer fler dagar! Har haft sista dagen på fältstudieplatsen i Vallentuna idag och det kändes lite trist, jag kommer sakna massa personer som jag träffat där! Jag och min underbara grupp Elin och Lena har iallafall lyckats göra 5 intervjuer som vi nu måste börja bearbeta. Imorgon har vi PM-seminarium hela dagen vilket känns sådär lagomt kul. Sen ska jag in på stan och löplabbet för att köpa ett par nya träningsskor. Var in på löplabbet på fridhemsplan idag men killen som "hjälpte" mig var sjukt otrevlig och det kändes mest som han bara ville gå hem. Jag HATAR när man får dålig service, då ska man fan inte jobba med sånt heller. Så fan heller att jag skulle köpa några skor av honom! (måste ut med min ilska). Därför blir det en ny titt imorgon på en annan butik.

Nu blir det slapp resten av kvällen och med tanke hur jag känner mig kommer jag nog somna ganska så snart. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0