Riktigt less tjej..

Idag har jag en såndär helvetes dag där allt är skit och ingenting går som jag vill. Idag hatar jag allt och alla. Idag är allt fel. Idag har jag varit på skolan vilket jag är otroligt less på. Idag har jag gått en promenad så jag fick ont i mina vader. Idag fick jag veta att Jonna ska jobba i Sundsvall i sommar, vilket suger. Idag har det regnat. Idag har jag haft en otrolig beslutsångest om en ganska så töntig sak. Idag har jag haft en hemsk huvudvärk. Idag har jag ringt och terroriserat mamma, syrran och Jonna med mitt dåliga humör. Idag har jag ätit blodpudding till middag vilket var den enda bra som hände idag.

Förstår ni nu? Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Men lillgumman då :( PUSS på dig, du kan alltid ringa mig vetdu! Men ibland får man vara jävligt bitter, imorgon är den bättre dag!

2011-05-16 @ 22:55:04
Postat av: Ita

Du får alltid ringa mig också. Jag tycker om dig hur du än är ;)



ÄNTLIGEN fick du din blodpudding!!



KRAM

2011-05-17 @ 12:30:10
Postat av: Me

Tack mina snälla och underbara vänner :) Idag är faktiskt en bättre dag. Och ja Ita, blodpuddingen satt som en smäck ;)

2011-05-17 @ 18:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0