Rapportskrivande...

...är vad jag har hållt på med hela dagen på skolan. Vi har deadline nästa onsdag och vi har en hel del kvar. Men det går sakta men säkert framåt! Enda anledningen att jag klarar av resten av skoltiden är på grund av mina fina klasskamrater och just nu främst mina gruppmedlemmar. Det är kul att se vart våra samtal leder efter att vi har suttit och pluggat hela dagen och det ska jag nog inte nämna här. Höhö

Just nu i skrivande stund så spöregnar det ute. Det verkligen öser ner och smattrar på rutorna så jag inte hör min tv, fan. Ikväll är min tv min bästa vän för jag ska ligga i soffan med min underbara filt och bara slappa. UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0