Manboy manboy

Åh vad spännande eurovision var igår! Vi satt på helspänn hela kvällen och var sjukt nervös för sveriges skull. Vi ska vara jävligt nöjd med en tredje plats för seriöst, när hände det senast? Men jag tycker verkligen att han förtjänade att vinna, snyggingen Eric. GRR! Jag tror jag blev lite kär igår. Jenny smittar av sig. Fan. Fan. Fan.

Idag tog jag lite sovmorgon och klev upp efter elva någongång. Tittade ut genom fönstret och möttes av ett skitväder. Helst av allt ville jag bara lägga mig i soffan och slå på en bra film men jag hade lite dåligt samvete för chipsen jag åt igår.. Därför tog jag på mig mina nya löparskor och gav mig ut på en uppfriskande promenad. Och ni kan vara lugna, jag kommer inte förvandlas till en käck, hurtig tjej som inte vet något bättre än att träna. Jag kräks på dom. Blööö. Efter det käkade jag en god lunch, pluggade lite och tillsist fick jag äntligen lägga mig i soffan och se en film. Jag satt och suktade efter Ashton Kutcher i The Guardian..




Snart blir det vi två...

Kommentarer
Postat av: Ita

Å älskar din blogg!! (Och Ashton Kutcher ;)) O du är så duktig!! Tyckte också Eric var grym. Kul att se dig idag.

PUSS

2011-05-16 @ 11:57:07
Postat av: Me

Åh tack gumman, vad gullig du är :) Ja synd att han inte vann, han var ju sååå nära.. Kul att se dig också, krya på dig snabbt! Kram

2011-05-16 @ 22:06:43
Postat av: ME

Åh tack, vad gullig du är! Ja han var bäst, synd att han inte vann. Han var ju sååå nära! Kul att se dig också, krya på dig snabbt! Kram

2011-05-16 @ 22:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0