Hurtigbulle

Åh vad jag är mör i kroppen nu kan jag säga! Herregud. Mötte upp syrran vid tio för att ta en långprommis runt kungsholmen i det fina vädret. Tog cirka 2timmar och vi gick över en mil så ni kan ju bara tänka er hur mina fötter värker. Men det var det värt! Fick även använda mina nya gå/löparskor jag köpte på löplabbet i tisdags och de var perfekt! Äntligen kan jag gå en promenad utan att få skavsår och bortdomnade fötter. YEY!

Pratade nyss med min Emelie också som ÄNTLIGEN har kommit hem från sin backpackerresa. Gud vad jag har saknat dig gumman! Ska få träffa henne redan på lördag på en fika och jag längtra ihjäl mig. Just nu ska jag sätta igång med att transkribera en intervju och fortsätta mumsa på min vattenmelon. Ack så dyr men fett (som jonna brukar säga) värt pengarna! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0