10.43

Vilken morgon jag har haft! Hade ställt klockan på nio för att komma upp i tid och börja plugga. Tio över nio ringde det från ICA mittemot och frågade om jag fortfarande var intresserad utav sommarjobb. Jag berättade att jag redan hade fått ett på kriminalvården. Men snabbtänkt som jag är säger jag till henne att jag har en gammal arbetskamrat som fortfarande söker jobb och skulle vara jätteintresserad av att jobba hos dom i sommar. Nu pratar jag naturligtvis om Jonna! Vi pratade ett tag och jag försökte sälja in henne totalt och gav henne Jonnas nummer. Fem minuter senare hade hon fått en arbetsintervju! WHOOOP!! Det är så jäkla många cv som ica får in så var ju kanon att jag kunde sälja in min Jonna lite, hon är grym och kommer lätt på jobbet!

Nu sitter jag äntligen ocg får i lite frukost i magen, vaniljyoghurt, kellogs och färska jordgubbar. Mums! Halv ett ska jag iväg och träna afro. See yaa!


Mumma!

Kommentarer
Postat av: mammsen

Kul, jag håller tummarna för Jonna då!

2011-05-11 @ 20:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0