Emma och Jonnas day of fun!

Här kommer bilder från våran dag igår. Av någon konstig anledning är det flesta på mat?! Undra varför. Haha. Hade en supermysig lördag som vi definitivt måste göra om. Vi pratade massor igår om allt roligt vi ska göra i sommar och jag längtar så jävla mycket! Så nu får den fan komma snart. Sådetså.


Jonnas lunch.


Min lunch, världens godaste macka. Kyckling med casewnötröra. MM!


Min shopping....


Jonnas. Haha.


Blev favoritmiddagen sushi! Så gott, min favorit är laxbitarna.


Kan ni gissa vilka som är Jonnas favorit?


Och självklart blev vi tvungen att ha lite lördagssnack. Honungsmelon, vindruvor och daimglass!

Kommentarer
Postat av: mammsen

åhh, kycklingmackan ser helt underbar ut!

2011-03-20 @ 16:45:11
Postat av: Jonna

MYS! <3

2011-03-20 @ 19:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0